2017-04-04 #färdtjänst #sverigetaxi #NYNÄSHAMN #SLL #stockholm

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 170309

Beskrivning: Tisdag 4 April Klockan 16.46 Från: Nynäshamn

Till: Arenav 55, Johanneshov

Bokningsstatus: Expandera Tisdag 4 April Klockan 19.39 Från: Arenav 55, Johanneshov Till: Nynäshamn Bokningsstatus: Inte ännu lagd på bil Expandera Tisdag 4 April Klockan 19.40 Från: Arenav 55, Johanneshov Till: Nynäshamn Bokningsstatus: Bil är på väg Ingen av kvällens körningar lyckas man få fram allergifordon. 19.40 bokades dessutom till 19.39 utan få fram allergifordon och resan blev mer än 30 minuter sen och var tvungen att ta bort allergibil för kunna komma hem. Om jag inte kan lita på att få allergibil så kommer vara tvungen att begränsa mitt sociala liv fram över, nu har detta pågått sedan i september 2016 utan att det blir bättre. Önskar svar: Ja

2017-03-22 #färdtjänst #sverigetaxi #NYNÄSHAMN #SLL #HUDDINGE #TAXIKURIR 

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 168940

Beskrivning: Onsdag 22 Mars
Klockan 08.30 Från: Nynäshamn
Till: Huddinge Sjh Entré R 2 , Flemingsberg

Resan mer än 20 minuter sen pga att SverigeTaxi inte lyckats få fram allergifordon.

Onsdag 22 Mars
Klockan 11.21 Från: Huddinge Sjh Entré R 2 , Flemingsberg
Till: Nynäshamn

Chuffören hävdade att det Huvudentré den var beställd till så jag gick i taket och

han viste inte vad R2 var, vilket förvånade mig och försenad. Resegarantin hjälpte

mig att kontakta TAXIKURIR så körningen inte blev bommad. Dessutom lukta det

parfym i bilen när väl kom fram.

Önskar svar: Ja

2017-03-17 #färdtjänst #sll #sverigetaxi #nynäshamn 

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 168520

Beskrivning: Fredag 17 Mars
Klockan 11.00
Från: , Nynäshamn
Till: Huddinge Sjh Huvudentré , Flemingsberg
Namn: JONAS CARLSSON
Fordonstyp: Taxi
Passagerare: 2 st – varav 0 är mitt barn/syskon
Eget bruk: Ja
Allergianpassat: Ja

Mer än 20 minuter sen

Önskar svar: Ja

2017-03-15 #färdtjänst #sverigetaxi #taxikurir #nynäshamn #sll

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 168288

Beskrivning: Onsdag 15 Mars
Klockan 12.11 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen
11.56 ringer SverigeTaxi och säger att man inte har allergifordon men varning bil finns vilket tvingar mig ta en vanlig då

jag har tid att passa.

Efter en stund dyker en ny resa upp
Onsdag 15 Mars
Klockan 12.22 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholm
12:25 ringer chauffören och säger att det kommer ta en timme innan han kan vara i Nynäshamn.

Kontaktar resegaranti 12:28 som försöker få fram en bil fortare, men får besked att så inte finns utan jag får vänta

på 12:22.

12:55 ringer jag till bilen 12:22 och frågar hur långt det är kvar då säger chuffören växeln ringt och sagt att ha skulle

bommad den.

Ringer återigen resegarantin 12:57 säger att det beställer ny bil som kommer inom 10 minuter

Onsdag 15 Mars
Klockan 13.14 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen

13:19 ringer den chuffören säger att han är i Vårsta och kommer ta en timme innan han är och så en timme till

Stockholm från Nynäshamn vilket gör att jag kommer missa tiden på Tingsrätten så den får han bommad.

När jag nu tittar ligger ytterligare tre körningar
Onsdag 15 Mars
Klockan 13.15 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen
Bokningsstatus:

Onsdag 15 Mars
Klockan 13.22 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen

Onsdag 15 Mars
Klockan 13.33 Från: , Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen
Bokningsstatus:
Som jag inte vet vad de kommer ifrån

Detta gjorde att jag missat möte på Tingsrätten idag och vill inte bli debitera för detta

Önskar svar: Ja

2017-03-10 #färdtjänst #sll #sverigetaxi #nynäshamn 

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 167789

Beskrivning: Fredag 10 Mars
Klockan 07.45 Från: Nynäshamn
Till: Huddinge Sjh Entré R 2 , Flemingsberg

Inget allergifordon utan bil som luktar parfym

Önskar svar: Ja

2017-03-03 #färdtjänst #sll 

Från: Kundservice för färdtjänst och sjukresor 

Datum: 2017-03-03 16:08 (GMT+01:00)

Till: 

Rubrik: Ärendenummer 165670

Hej

Vi har tagit emot ditt meddelande som handlar om ett uteblivet allergifordon den 17 februari 2017. 

Färdtjänsten beklagar att bilen inte kom som beställt. Taxibolaget kommer att få betala en kvalitetsavgift för att allergibilen inte kom.
Vänliga hälsningar
Kundservice för färdtjänst och sjukresor





Från: Kundservice för färdtjänst och sjukresor 

Datum: 2017-03-03 16:00 (GMT+01:00)

Till: 

Rubrik: Ärendenummer 165597

Hej

Vi har tagit emot ditt meddelande som handlar om ett uteblivet allergifordon den 17 februari 2017. 

Färdtjänsten beklagar att bilen inte kom som beställt. Taxibolaget kommer att få betala en kvalitetsavgift för att allergibilen inte kom.

 

Vänliga hälsningar
Kundservice för färdtjänst och sjukresor

2017-02-25 #färdtjänst #sll #sverigetaxi #nynäshamn #Skansen 

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 166443

Beskrivning: Lördag 25 Februari
Klockan 12.06
Från: Skansen Huvudentrén , Djurgården
Till: Nynäshamn
Namn: JONAS CARLSSON

Mer än 20 minuter sen

Lördag 25 Februari
Klockan 10.00
Från: Nynäshamn
Till: Skansen Huvudentrén , Djurgården
Namn: JONAS CARLSSON

Ej allergifordon

Önskar svar: Ja

2017-02-24 Svenska sjukvård

Föra veckan var på Lungmottagningen och sedan ringde läkaren att skulle göra en massa prover och tester vilka var brottom så var inne flera gånger på Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge. 

Så skulle det göras en röntgen undersökning – den var det en månads väntetid på. 

Undra varför det var så bråttom först då? 

Igår ringde min osteoporos läkare eftersom ett revben gått av och han bestämde då att ge mig en dos cellgift igen, den har fått tid för den 5 april! 

Man måste vara frisk för hinna med alla undersökningar om man är sjuk. 

2017-02-23 #färdtjänst #sverigetaxi #nynäshamn #sll 

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 166233

Beskrivning: Torsdag 23 Februari
Klockan 14.20 Från: , Nynäshamn
Till: Arenav 55, Johanneshov

SverigeTaxi lyckas inte få fram allergifordon

Önskar svar: Ja