Färdtjänst svar Ärendenummer 182754 #sverigetaxi #färdtjänst #sll #nynäshamn

Hej

Vi har tagit emot ditt meddelande som handlar om en utebliven bil den 14 augusti 2017 klockan 14.44.

Färdtjänsten beklagar att bilen inte kom som beställt. Efter kontroll kan vi se att resan har blivit kvitterad av ett taxibolag. Vi beklagar att taxibolaget inte hade några allergifordon att tillgå den avsatta tiden. Taxibolaget kommer att få betala en kvalitetsavgift för att bilen inte kom.

Vänliga hälsningar
Kundservice för färdtjänst och sjukresor

Färdtjänst 2017-08-14 14:44 #färdtjänst #nynäshamn #sll

Ärendenummer: 182754

Beskrivning: Måndag 14 Augusti
Klockan 14.44
Från:  Nynäshamn, Nynäshamn
Till: Torö Varv, Bryggvägen 10, Torö, Nynäshamn
Namn: JONAS CARLSSON

Sverigetaxi lyckas inte få fram allergifordon så jag blev tvungen att kontakta resegaranti och var tvungen att ta bort allergifordon eftersom man inte kunde lämna någon tid. Detta är ju mer regel än undan tag nu mera .

Önskar svar: Ja